Tässä sitä aloitellaan pikkuhiljaa blogia. Voisin vaikka esitellä itseni näin alkuun.

Minä olen naispuolinen henkilö ja asun jossain päin Suomea. Minut löytää netistä mm. nimimerkeillä Cychenne ja Missalissa, mutta täällä minua voi kutsua joko Han Je Yooniksi tai Je Yooniksi. Han Je Yoon on korealainen nimeni.

Minä olen syntynyt 28.3. ja olen siten horoskooppimerkiltäni oinas. Olen n. 167 cm pitkä ja painan n. 51 kg. Minulla on vaalea iho enkä rusketu ollenkaan, jos yritän ottaa aurinkoa ihostani tulee punainen. Silmäni ovat harmaat ja minulla on 90 cm pitkät, hivenen punertavat, vaaleanruskeat suorat hiukset.

Harrastan viulun ja pianonsoittoa, lukemista, joogaamista, käsitöitä, musiikin kuuntelua ja pelaamista. Leikin myös koirani kanssa.

Lempimusiikkiani on Il Divo, SNSD aka. So Nyeo Si Dae aka. Girls' Generation ja Hayley Westenra.

Pidän todella paljon Hayao Miyazakin elokuvista, lisäksi katselen muun muassa fantasialeffoja (kuten Harry Potterit, Narnian Tarinat) sekä Anna Ystävämme -sarjan jaksoja DVD:ltä.

Olen ollut vegaani noin 1½ vuotta ja olen ylpeä siitä. Vastustan eläinkokeita ja tehotuotantoa sekä tuen työtä ilmastonmuutosta vastaan.

Siinäpä taisi olla nyt juttua tarpeeksi ensimmäistä bloggausta ajatellen.

Toivottavasti näen sinut uudelleen täällä!

Näkemisiin,

한제윤 (korealainen nimeni hangeolilla kirjoitettuna)