Täälläpä sitä taas kirjoitellaan. Tai no onhan tämä vasta toinen kirjoitus, mutta silti.

Anteeksi kun en ole päässyt kirjoittamaan aikaisemmin. Pääsen nettiin vain pe, la, su ja ma. Minulla oli alunperin tarkoitus laittaa tähän kirjoitukseen myös jokin ruokaohje (jota en toisin ollut päättänyt vielä) mutta nyt se ei ikävä kyllä ole mahdollista. Voin kuitenkin ilmoittaa, että hiihtolomalla 1.3-7.3 aion ottaa nivaskan vege-reseptejä testiin ja laittaa parhaimmat ja maukkaimmat ruoat tänne. Njam =]

Minulla oli tuossa mukava viikonloppu. Olin lauantaina ja sunnuntaina tätini luona kylässä. Hänellä on kaksi lasta (serkkuni), jotka ovat todella mukavia ja heidän kanssaan on hauska peuhata. Myös ensiviikonloppuna on tarkoituksena mennä samaan paikkaan, tällä kertaa sisareni ja äitini kanssa. Äitini ja tätini ovat siskoksia (se nyt varmaankin oli aika selvää).

Nyt on ollut todella kivat pakkaspäivät. En kuitenkaan ole itse voinut nauttia niistä, sillä minulla on ollut kurkku kipeänä toissaviikon perjantaista asti. Lumihiutaleita on silti hauska katsella ikkunasta ja siinä sitten tulee ajateltuakin kaikenlaista ja minun aivoni ovatkin silloin saaneet oikein mukavan lepohetken.

Laitoin viimeviikolla torstaina purkkiin kasvamaan valkosipulinkynsiä. 10 kappaletta. Toivottavasti ne ovat kasvaneet! Olen tammikuun lopulla laittanut ruukkuun kasvamaan hopeasipulin, ja se lähtikin hyvin kasvamaan. Taidan istuttaa sen kesällä ulos, tai oikeastaan mahdollisimman pian.

Nyt pitääkin jo mennä. Näkemisiin,

한제윤